Plánování velkých venkovních akcí, na kterých chcete jako prodejce nebo společnost prezentovat svou značku, připravované produkty a aktuální služby, je docela velký projekt. V první řadě se ujistěte, že máte k dispozici promo stánek. Pokud tomu tak není, je na čase se po nějakém poohlédnout. V následujících řádcích vám prozradíme, na co byste se měli zaměřit.
Reklamní neboli promo stan, který na takových akcích použijete, vytvoří jakousi reprezentativní scénu pro umístění stolů, židlí, produktů, propagačních materiálů a dalších prvků. Zkrátka se jedná o první věc, kterou zákazníci uvidí. Stan také vše chrání před vnějšími vlivy, zejména když se akce anebo veletrh koná v exteriéru.
Zvažte, k čemu bude stan sloužit
Určete primární účel promo stanu, například poslouží k propagaci výrobků nebo služeb, poskytne stín a přístřeší či primárně propaguje značku. Podle toho vyberete správnou velikost i tvar a styl. Dále zvažte, na jakých akcích stan využijete. Vyberte si stan, jenž je vhodný pro prostředí a podmínky, jimž budete čelit, jako jsou vítr, déšť nebo slunce.
Určete velikost stanu
Zvažte prostor, který budete mít pro stan k dispozici, a vyberte variantu, jež se do této plochy vejde a zároveň poskytne dostatek prostoru pro vaše potřeby. Vyberte si stan, který je dostatečně velký, aby se do něj vešly všechny prezentační prostředky nebo výrobky a také váš personál a návštěvníci, respektive potenciální zákazníci.
Stan, jaký si přizpůsobíte svým potřebám
Hledejte stan, jejž je možné přizpůsobit i brandingu vaší společnosti. To vám pomůže udělat na akcích silný dojem a účinně propagovat vaši značku.
Ujistěte se, že je stan odolný
Zvažte stan vyrobený z pevných materiálů odolných proti povětrnostním vlivům, neboť vydrží nároky venkovních akcí a přepravy. Pro firmy se obvykle vyplatí investovat do stanu komerční třídy, který zvyšuje odolnost, zejména pokud bude stan na akcích často používán.
Zdroj obrázků: expodum.cz